Max Magazine

Van gids naar online

Strategie, concept, design & development

Max Magazine, het programmablad voor de 50-plusser, staat boordevol aangrijpende verhalen, actuele artikelen, woon- en gezondheidtips, puzzelplezier en een overzichtelijke televisie- én radioprogrammering.

Crossmediale strategie

De doelgroep mag misschien wat ouder zijn, ze zijn zeker niet minder (online) actief. Daarom hebben wij een platform gebouwd dat naadloos aansluit bij het magazine.

Online en TV, een sterke combinatie

De doelgroep van MAX Magazine consumeert veel printmedia. Ze lezen bijvoorbeeld de krant in printversie, kijken graag televisie en zijn geabonneerd op een omroepblad. Desalniettemin zijn zij ook steeds intensievere smartphone- en tabletgebruikers. Daarom ontwikkelden wij een crossmediale formule waarbij het wekelijkse magazine en de website elkaar versterken.

Iedere dag de leukste en beste TV-Tips

Bezoekers van de website vinden iedere dag een handig overzicht van de leukste, interessantste en niet-te-missen tv-programma’s. Speciaal geselecteerd door de redactie.

Doe mee en WIN!

Trouwe lezers weten het inmiddels: MAX Magazine geeft iedere week fantastische prijzen weg. Meespelen kan via de door ons speciaal ontwikkelde actiesite.

Meer informatie over deze case? Laat het ons weten